"נתניהו צריך ללכת עכשיו; שאר האשמים לאחר המלחמה"

    מהדורת הבוקר No Comments on "נתניהו צריך ללכת עכשיו; שאר האשמים לאחר המלחמה"
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איש יש עתיד, ח"כ רם בן ברק, שוחח הבוקר עם יענקל'ה פרידמן ואיתי גדסי ב'מהדורת הבוקר – סוף השבוע' והתייחס לאי כניסת יש עתיד לממשלה: "אני רואה שגנץ מתחרט על כניסתו לממשלה. יש כאן ראש ממשלה שעסוק בלברוח מאחריות הוא מתפעל קמפיין שמאשים את כולם חוץ ממנו. אנחנו מאשרים תקיב שכולו מאושר לצרכי קואליציה ולא נוגע למלחמה".

    בן ברק תקף את התקציב: "למשרד החקלאות שנמצא במצב הכי קשה מאז ומעולם מקצצים במיליונים ומעבירים את זה לאורית סטרוק. אני בעד אופק חדש ע"פ הקריטריונים של אופק חדש. רק כשיעמדו בכללים שלהם. אני נגד תוספות למקומות שלא מלמדים ליבה".

    לדבריו: "אני חושב שאופק חדש זה פייק, דרך להעביר תקציבים למקומות שלא עומדים בקריטריונים".

    איש השמאל המשיך וחזר על מסרי המחאה: "הממשלה אשמה לחלוטין במחדל. מי שמנחה את הצבא זו הממשלה. מי שקבע שבשומרון יהיו גדודים רבים ורק גדוד אחד בעוטף זו הממשלה. כל האשמים ילכו הביתה כשהם יידרשו לעניין וזה יקרה רק אחרי המלחמה. אבל נתניהו צריך ללכת עכשיו כי הוא אבי התיאוריה".

    כאשר הרוחות התלהטו והוא נדרש לשאלות קשות הגיב בנחרצות: "אני לא חייב לכם שום דבר. תשאלו שאלות ותקבלו תשובות. אל תנסו לזלזל". על המשתמטים הרבים משירות צבאי דווקא במגזר הכללי אמר: "מי שלא מתגייס צריך לשבת בכלא", ולסיום אמר: "אני הייתי מצפה שתקראו למגזר החרדי לעשות מאמץ להשתתף במלחמה. למה אתם לא מעודדים את זה?".

    האזינו



    0 תגובות